onsdag 8. august 2007

mellom himmel og jord..

altså som kristen så tror jeg på mer enn det matrielle..
jeg tror på en åndelig verden der vi har
kontakt med Gud og englers beskyttelse :) hurra!!

men da tror jeg også på at det finnes andre åndelige fenomener der ute som er vanskelig å forklare eller som jeg kan være redd for..


som demoner.. usle, ekle kryp, som jobber for tapern(med liten t)..








eller gjennferd.. det finnes de som har sett spøkelser..eller noe i den duren..skummle greier!

men det fenomenet jeg blir mest redd av er deja vu, atlså at man plutselig får en følelse av at noe har skjedd en gang før.. creepy!!

da er det godt å slå opp i den gode gamle boka!
1.Joh 4,4 "Men dere, mine barn, er av Gud og har seiret over dem. For han som er i dere, er større enn han som er i verden."

Amen!!

3 kommentarer:

sorgenfrigate sa...

stilige bilder. eg likte det med korset best. de andre va litt uhyggelige. hm. ja. spøkelser. kjenne me har snakka om dette før. hehe. flaks at eg ikke skal jobbe mer...! og flaks at me har jesus i hjertet. då har me nemlig ein som går ved siden av oss heile veien, og ka kan vell då han andre gjør oss? NADA!

Maria Johansen sa...

amen! :) deilig det. Utrolig godt å få det inn ofte, kem me e på lag me. Og kor lite betydning det som e imot oss har å sei i forhold te Jesus.

Eg syns du fikk presisert bra at englene PASSER PÅ oss og ikke snakker med oss gjennom hester. ;) Glede meg te å treffes om en og en halv uke. :)

Christine=) sa...

Heisann=)=) Så koslig at du hadde lagt igjen ein kommentar!! D va kjekt!! Håpe du har d bra og at du har hatt ein fine sommar!! Så må du ha lykke te på BiG..d blir sekert kjekt=)=) Så ses me i Oktober.....=)