mandag 30. juli 2007

Meg!

Hva tenker han på tro...??
fortsettelse følger!

7 kommentarer:

sorgenfrigate sa...

eg tror han tenke på leir!
og på å lage en tøff blogg.
og på act-big team!
og på big...
også tenke han kanskje litt på stakkars odd.
og også litt på bilder.
også tenke han på jesus og løven og lammet.
og på gjenferder...(!)?
..også kanskje på hva han skal lage til middag! ...nei stemmer..han lager visst ikke middag...! :) hehe.

nais. du har faktisk oppretta en blogg!
vente på dype tanker då. din seriøse blogger!

Anonym sa...

takk!
du, dette va no kjekt..
no krever hhan at vi skriver innlegg så det holder og..
men det e greit, for det ska vi gjør, eller jaffal eg!
espen, du e kul!
eg tror du tenker på meg!
nei..jesus!
gud!
den hellige ånd!
du e en god mann espen holm!!
eg e grådig glad for å kjenne ditt vesen.

nøgd?no har eg skrevet som aldri før, heiii!

Anonym sa...

Trur Espen tenker på om Odd klarer å holde seg i Tippeligaen!:P For det kan være et mysterium egentlig..

siljemor sa...

Trur Espen tenke på korsen i alle dage det he blitt et "hopp" eller skal oss kalle det "gap" mellom Ålesund og Odd på tabellen.

Espen sa...

dere er nærme alle sammen! gratulerer! premiene kan hentes ved den store eika i morra klokka 4!

silje kan hente premie når odd har gått forbi aalesund på tabellen, dvs om 2 uker:)

Anonym sa...

tenker espen? nytt for meg...
men grattis med bogg espen!! gleder meg til å ese mange spennende teamtanker og bigtanker og andre tanker, siden du tydeligvis er en som tenker!
Nå er det forresten min tur til å være sammen med Hanne. I morgen skal vi være turister i egen by! hehe...
Vi snakkes!

Anonym sa...

Eg tippe Espen tenker på kossen han ska få tid te å sjå Grey's Anatomy te høsten når han ska reisa so masse rundt! :) Eg seie berre: Lykke te! :) Elles trur eg du tenke på frisbeen din som du mista i den grufulle dammen! Og kanskje litt på kossen du ska få den opp igjen derfrå!