torsdag 21. februar 2008

I salg nå!!

I disse dager kommer Espen Holm ut med sin første bok: Søskenkjærlighetens fem språk. Etter flere uker med spekulasjoner og skriverier avslører Holm her motivet bak sin første bok: " Etter 19 år i søskenbransjen har jeg opparbeidet meg en del erfaringer som jeg gjerne vil dele med en annen bror eller søster der ute." Holm har 2 mindre søsken, og innrømmer at det til tider har måttet mye arbeid til for å få en god nok faglig kunnskap. "Det er mange måter å vise kjærlighet overfor sine søsken, men jeg har delt dem inn i fem kategorier(språk) som hver utrykker sin egen form for søskenkjærlighet."
De fem språkene er:
sladre - det er viktig å vise omsorg overfor sine søsken ved å si ifra til mor eller far
sloss - ingenting er så bekreftende som å legge en bror i bakken
plage - oppmerksomhet kan vi ikke gi nok av
krangle- å få utrykt sine følelser med ord
låne- til lenger du låner, f. eks en sykkel, til mer honnør gir du broren din for et godt sykkelkjøp.

6 kommentarer:

Christine=) sa...

Genialt!! Ja, takk eg kjøpe me glede eit eksemplar=)

Team Øygarden sa...

fantastisk Espen! :):)

Anonym sa...

Konge det Espen! Første gang jeg er her faktisk..Nylig laget eller? Har du lagt ned facebooken din?

Espen sa...

Ja denne boka må alle søsken bare ha! Har du ikke vært på sida mi før Andy? Girei a! Den er fra august vel... facebook is dooown, siden september.. men blog er kos!=)

Anonym sa...

Hehe...Kult det..Vurderer å kanskje gjøre comeback sjæl!Morsom blog da..Konge det bilde du tok av det veiarbeidet da..Hehe..

Unknown sa...

Haha. Dagens lættis! Nydeligt!