mandag 29. oktober 2007

Frekvens matt 28:19

Vi ligger ikke på latsiden i teamet. Hele tiden prøver vi å komme til i unådde territorier. Derfor stilte vi opp på den lokale misjonsradioen i Sandefjord en tirsdagskveld i oktober. Mellom sanger av "Reflex" og "Marit og Irene" dukket vi plutselig opp og vi fikk lov å presentere hele vårt virke til alle i telemark, vestfold og østfold. Det skal sies at tilhørerne nok alle har passert puberteten for lengst, men jeg sier som Actaleder Idun:"Det er hos de gamle pengene sitter.. -og forbønnen!"


Når jeg blir stor vil jeg jobbe i radio. Når jeg blir gammel vil jeg ha gleden og smilet til radioverten :)


2 kommentarer:

hanne asp sa...

Hei! Jeg har valgt deg til å skrive sju ting om deg selv, se på bloggen min for info;)

sorgenfrigate sa...

oi.
konge dette her!
(selv om innlegget va litt eldre enn eg trodde)
ein vakker dag får du deg ein radiojobb!
håpe dagene e gode på veien:)